niedziela, 1 maja 2016

Bransoletka - Bright Day

     Jak to jest, że kiedy jest wolne to jakoś chęci na tworzenie ma się nawet mniej niż gdy po ośmiu godzinach w szkole wraca się padniętym i jedyne o czym się myśli to żeby pójść spać? To uczucie: chcę, ale nie chce mi się. :V

     Dziś bransoletka "Bright Day" w neonowej kolorystyce, w kolorystyce, z którą mój aparat ma straszliwy problem. Jakoś udało mi się zrobić jedno, w miarę porządne zdjęcie, na więcej nie miałam co liczyć:


     Jak może zauważyliście, nie jestem dzisiaj w nastroju do pisania (albo w ogóle robienia czegokolwiek)  Więc zostawię Was z tym cytatem:

"Too many of us are not living our dreams because we are living our fears."
Zbyt wielu z nas nie żyje swoimi marzeniami, ponieważ żyjemy naszymi lękami.

7 komentarzy:

  1. Piękna. Podobają mi się jej świeże, letnie, neonowe kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku jaki śliczny kolor ! Cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nazywa porządnie energiczna kolorystyka. :D Wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem ekstra jest ta bransoletka. Mój aparat nie radzi sobie ze wszystkim patrząc na ładne zdjęcia innych mogę zobaczyć różnicę. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale swietna bransoletka, takie kolory kojarzą mi się z wakacjami ^-^ Super blog, na pewno znajdę tu coś dla siebie. Zostaję u Ciebie na dłużej :D

    JulaLou Art

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletka wyszła ci super, ma takie wakacyjne kolory. Ja ostatnio zaniedbałam bloga, ogólnie mogłabym cały dzień siedzieć na dworze. Mam nadzieję, że niedługo wróci do nas wena ;)

    OdpowiedzUsuń