piątek, 7 sierpnia 2015

Cześć wszystkim!

Chciałabym powitać wszystkich na moim blogu!

Nie jest to mój pierwszy blog, chociaż poprzedni nie doczekał się nawet swojej rocznicy. Od początku coś mi nie pasowało, po prostu to nie było to. Zbyt pochopnie podjęłam decyzję i niestety tak się to skończyło. 

W każdym razie jestem tutaj teraz i mam nadzieję, że zostanę na dłużej.

Będzie to blog o hand-made, przeważnie biżuterii, ale nie tylko, mam już kilka pomysłów które pewnie kiedyś tu wstawię. 

Żeby nie przedłużać - już wkrótce pojawi się tu pierwszy post, na razie nie wiem co pierwsze pokazać, jak mówią: ''pierwsze wrażenie jest najważniejsze''. Choć mam nadzieję, że jeśli za pierwszym razem nie spodoba Wam się co i jak robię, to może jednak zostaniecie i zobaczycie co z tego wyniknie? 
Bo tego to ja sama jeszcze nie wiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz