środa, 11 listopada 2015

Czerń i biel

     Niestety, tak jak wspominałam wcześniej, skończyły mi się rzeczy do pokazywania, więc posty mogą się teraz pojawiać rzadziej i trochę nieregularnie. Do tego jeszcze brak czasu. Nie mam też ostatnio chęci do robienia czegokolwiek z masy, ostatnio spróbowałam i skończyło się na tym, że mam więcej resztek do wykorzystania. Brakuje mi takiego impulsu, gdy coś wpada mi do głowy i przychodzi wielka chęć na natychmiastowe zrealizowanie pomysłu. Chociaż pomysłów mam ostatnio mnóstwo, gorzej z tym drugim...

     Od dawna na moim biurku leżały piórka, które zrobiłam już jakiś czas temu, jednak nie wiedziałam jak je wykorzystać. Aż do wczoraj, gdy w końcu konkretnie zdecydowałam się co z nimi zrobię.


Na każde takie piórko poświęciłam około pół godziny, a zrobiłam ich 14. Sześć przyczepiłam do bransoletki, więc pewnie zrobię jeszcze kolczyki.


Splot ''warkoczyk'' z dwóch czarnych sznurków polimidowych i jednego białego. Prosty, ale ładny.


Zapięcie jest na supełek i pętelkę, mi takie najbardziej odpowiada, bransoletka jest łatwa do założenia samemu.


8 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Bardzo podoba mi się ta bransoletka, nadaje się na różne okazje. Fajnie że są tu tylko dwa kolory, to dodało uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Piórka wyglądają mega realistycznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bransoletka i te piórka takie delikatne :) uwielbiam to połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na wykorzystanie tych piórek, jestem ciekawa jak będą wyglądały kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowa bransoletka. I jedne z moich ulubionych kolorów. Fajnie, że znalazłaś takie ładne zastosowanie dla tych piórek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dość, że bransoletka piękna, to jeszcze zdjęcia super uchwycone! :*
    Pozdrawiam serdecznie :*
    www.hand-md.blogspot.com

    Obserwuję! (zapraszam do rewanżu, jeśli Ci się u mnie spodoba)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bransoletka!
    Pozdrawiam i oczywiście zapraszam do mnie! (Dziękuję za ostatni komentarz u mnie na blogu, który dał mi wiele do myślenia i zdjęcie zostało poprawione, a i na przyszłość będę pamiętała o tej uwadze!)
    http://modelingclayart.blogspot.com/2015/11/tosty.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń