sobota, 5 września 2015

Koty

     Wiem, że długo nic nie wstawiałam, jednak jak wiadomo - szkoła się zaczęła, znowu nauka, sprawdziany, zadania domowe oraz czas skrócony o połowę. Więc postanowiłam sobie, że będę wstawiać posty co tydzień, właśnie jakoś tak w weekend. Nie chcę zaniedbywać bloga, więc stawiam na systematyczność :)   
     Może się zdarzyć, że jeśli będę miała trochę więcej czasu, coś może pojawić się w ciągu tygodnia, więc postawiłam sobie jako zasadę, że mogę wstawiać posty częściej, jednak nie zaniedbywać bloga i wstawiać coś przynajmniej raz na tydzień.


     A teraz przejdźmy do właściwej części, czyli następnej mojej pracy. Te kolczyki są jednymi z najstarszych jakie wykonałam. Nie pokazałam ich do tej pory, ponieważ zwyczajnie nie wiedziałam jak je dobrze sfotografować, jednak w końcu przyszedł ten moment, kiedy musiałam to zrobić. Sądzę, że kiedyś na pewno zrobię nowszą wersję, ale na razie, oto moja praca:




1 komentarz: