sobota, 17 października 2015

Babeczki

     W końcu doszłam do babeczek, które nie są już tak stare. Jednak wydaje mi się jakbym zrobiła je bardzo dawno temu. Ostatnio coś się zmieniło, chciałabym zrobić coś poważniejszego, jakiś większy projekt. Właściwie jestem w trakcie jednego, jak skończę to go tu pokażę, ale nie o to chodzi.


     Weźmy chociażby te babeczki, słodycze to chyba jednak nie dla mnie, chyba że wymyślę na nie kiedyś jakiś ciekawy sposób, coś innowacyjnego, coś, czego jeszcze nie było. Na razie jednak wydaje mi się jakby to wszystko już było, a ja nie pokazuję siebie w moich pracach, nie jest to nic związanego ze mną.
      Na początku byłam zadowolona że mi tak wyszły, jednak teraz nie czuję nic, nie jestem z nich zadowolona, ponieważ nie ma w nich tej cząstki mnie, czegoś, co chciałabym przekazać.
''ładną zawieszką'' ale nic poza tym.
Bądźmy szczerzy, za parę miesięcy, albo i nawet dni, nikt nie będzie o nich pamiętał. Może teraz komuś się spodobają, powie, że są ładne, jednak na tym koniec.
A ja chciałabym czegoś więcej, chciałabym żeby moje prace coś przekazywały, inspirowały, żeby ludzie się nad nimi zastanowili, choćby przez chwilę. To nie tak, że zaraz bym chciała tworzyć jakieś dzieła sztuki, jednak do tej pory, jakby się nad tym zastanowić, moje prace są jakby puste, nic nie znaczące.

     Jedną pracą, z której jestem w miarę zadowolona, to miś, pokazuje że nie wszystko jest idealne, są rzeczy, które nawet po naprawieniu nie są już takie same (guzik zamiast oka, łatka na brzuchu) Jednak to nadal nie to, czegoś nadal mi tam brakuje.

     Eh, trochę namieszałam, jak zwykle, ciężko mi przychodzi wyrażanie tego co mam na myśli, a nie chciałam się już bardziej rozpisywać, więc mam nadzieję, że może po prostu zostaniecie i zobaczycie co z tego wszystkiego wyniknie?

A jak na razie przejdę do tego, o czym miał być ten post.







3 komentarze:

  1. Pewnie, że zostaniemy i będziemy czekać na to "coś" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgodzę się z tobą! Myślę, że w lepieniu trzeba wymyślić nowe "coś", bo kiedyś zostały wymyślone babeczki i słodycze, teraz wszyscy wzorują się na nich. Fajnie jest patrzeć na coś nowego, coś oryginalnego. Ja lepię słodycze, ponieważ wychodzą mi całkiem nieźle. Na mojego bloga wstawię jeszcze pewnie kilka postów ze słodyczami, które niedawno zrobiłam, a później będę starać się Tworzyć "coś innego". Ten post dał mi wiele do myślenia, serio ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobało, po wstawieniu miałam ciągłe wątpliwości, czy jednak tego nie skasować, że może się to spotkać z negatywnym odbiorem. Też uważam, że powinnyśmy zacząć wymyślać nowe rzeczy, bo o ile teraz to się jeszcze ludziom podoba, to kiedyś może się przejeść. Myślę, że jednak lepiej postawić na pracę twórczą, niż odtwórczą. Może z tego wyjść coś naprawdę ciekawego. :)
      Więc czekam teraz na Twoje nowe pomysły, już się nie mogę doczekać by je zobaczyć :)

      Usuń