niedziela, 20 grudnia 2015

Prosta biżuteria

     Dawno mnie tu nie było, a nadal nie przychodzę z pracą wykonaną z masy. Z moją ręką już w porządku, szkoda tylko, że za chwilę święta i prawdopodobnie nie zdążę już nic zrobić. Może w następnym roku zrobię coś więcej, zacznę wcześniej, bo jak przychodzi co do czego, to jest już za późno, lub wydarza się coś niespodziewanego, co krzyżuje wszystkie plany.
   
     Dziś mam do pokazania kolczyki i bransoletkę, które zrobiłam na świąteczny prezent.




     Nie jest to może komplet, ale jest to na tyle prosta biżuteria, że nie chciałam ich już pokazywać osobno.
Dzisiejsze zdjęcia nie są najlepsze, jakoś ciężko mi się fotografuje taką biżuterię, nie wiem czemu, może muszę po prostu nabrać wprawy, no i oczywiście lustrzanka, na którą zbieram, była by tu bardzo pomocna, ale do jej kupna jeszcze długa droga.
     Będzie teraz trochę wolnego, więc mam nadzieję, że coś ulepię. Mam ostatnio straszny zastój, jakąś blokadę i mimo że chciałabym coś zrobić, to po prostu nie mogę. Zastanawiam się od pewnego czasu nad sensem tego co robię, czy chciałabym związać z tym przyszłość, czy jest to coś poważnego, czy tylko hobby. To chyba to mnie powstrzymuje, ta niepewność, nie wiem na czym stoję, więc jak mam iść dalej? To tylko retoryczne pytanie, moje rozmyślenia, sama muszę to rozgryźć, przecież nie mogę ciągle stać w miejscu.

5 komentarzy:

  1. Świetna biżuteria, jak zawsze :) W szczególności podobają mi się te kolczyki, są bardzo ładne.
    Na pocieszenie napiszę, że ja też kiedyś miałam blokadę i zastanawiałam się nad sensem tego, co robię, ale ostatecznie znalazłam motywację i zaczęłam działać dalej :) Naprawdę nie ma sensu stać w miejscu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od czterech lat zastanawiam się czy mam iść dalej w to, chociaż brzmi to bez sensu, bo nawet otworzenie własnej firmy planuję, a nadal czasami mam ochotę zostawić wszystko w cholerę. :V Ale blokady mają to do siebie, że mijają. :D
    Nie-komplet bardzo fajny. :) Lubię koraliki kocie oczy i chyba nawet sama miałam te same. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super komplecik. Lubię takie "kryształowe" kolczyki. Robisz naprawdę świetne zdjęcia, więc działaj dalej ;).

    OdpowiedzUsuń