niedziela, 6 grudnia 2015

Lekkie kolczyki - Czerń i biel II

     Miałam pewne plany - chciałam zrobić pracę świąteczną na wyzwanie, ogólnie miałam pomysły na kilka świątecznych rzeczy i nawet zaczęłam czuć, jak ochota na stworzenie czegoś zaczęła do mnie wracać. Jednak dlaczego miałoby być tak łatwo? W czwartek, na zajęciach wf, dostałam piłką w rękę, zabolało, ale myślałam, że to nic takiego, zaraz przejdzie. Po chwili zaczęłam jednak czuć jak palec zaczyna puchnąć i tylko coraz bardziej boli...przechodząc dalej - byłam na prześwietleniu, nie jest złamany, ok, tylko skręcony. Jednak i tak oznacza to dwa tygodnie z szyną i bandażem na ręce. Czyli właściwie do Bożego Narodzenia jestem niedysponowana, a to właśnie teraz jest czas na rzeczy z tym świętem związane...Eh, być może coś wymyślę, ale jak na razie kiepsko to widzę.

     A jako że nic nowego nie mogę zrobić, przychodzę do Was z kolczykami, o których mówiłam, pokazując Wam bransoletkę.


Piórka są bardzo cienkie, przez co bardzo delikatne, jedno mi się ułamało przy dziurce, ale akurat tak nim zahaczyłam, że to nic dziwnego. Wystarczy być trochę bardziej uważnym niż ja byłam ;) Chociaż i tak myślę nad sposobem jak by je umocnić.


Eksperymentuję trochę ostatnio z aparatem i polubiłam robienie zdjęć czerni i bieli. Bardzo łatwo zrobić dobre zdjęcie i nie trzeba martwić się o kolory :)


Napiszcie mi koniecznie co o nich sądzicie. :)

9 komentarzy:

  1. Prześliczne kolczyki. Rzeczywiście widać, że są kruche. Współczuję Ci, z powodu tego palca. Szkoda, że przytrafiło Ci się to w okresie świątecznym. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka była świetna więc kolczyki również ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, te zdjęcia mają niezły klimat. Kolczyki ładne, czuć od nich lekkość ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są. :) Lubię takie połączenia, pasują do wielu rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeeezu. Przegenialne!
    I jak zwykle mega klimatyczne zdjęcia!
    Pozdrawiam :*
    www.hand-md.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też robiłam kiedyś piórka i fragment przy dziurce ułamał mi się. :C Trzeba byłoby wkręcić loopa, żeby nie robiło takich numerów *uświadamia sobie nagle* :D
    Ogólnie to piórka bardzo urocze. :D
    Lepiej nie przemęczaj palca, bo jeszcze gorzej mu będzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają świetnie, ale szkoda że są takie delikatne. Niestety nie mam pomysłu, jak można by było je umocnić :/
    Mam nadzieję, że z Twoją ręką wszystko będzie dobrze, w każdym razie życzę zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sympatyczne, motyw piórkowy wszędzie się sprawdza jeśli dobrze się go wykona:)

    OdpowiedzUsuń
  9. 46 yr old Account Executive Travus Govan, hailing from Oromocto enjoys watching movies like Only Yesterday (Omohide poro poro) and Kayaking. Took a trip to Heritage of Mercury. Almadén and Idrija and drives a Ferrari 250 GT SWB "Competition" Berlinetta Speciale. Oficjalna strona

    OdpowiedzUsuń