niedziela, 10 stycznia 2016

Chabrowe rurki

     Chciałabym wstawiać posty częściej...tylko że nie mam materiału. Brak czasu + brak chęci = brak rzeczy do pokazywania. Na ferie zimowe, czyli z początkiem lutego, postaram się coś więcej zrobić, żeby mieć co wstawiać. Bo jak na razie to szkoła, po szkole nauka, a potem padam na łóżko i nie wstaje, bo nie mam już na nic sił. A nawet jak przyjdzie mi ochota na zrobienie czegoś w tygodniu i akurat nie mam nic do nauki, to i tak tego nie robię, ponieważ i tak jest jakieś ograniczenie, że za chwilę trzeba iść spać, żeby się jako tako wyspać. A ja lubię wygodnie usiąść, zrobić sobie herbatę, włączyć muzykę i nie przejmować się czasem ( o którym i tak zapominam, a potem takie: ''co? Jaka 3 w nocy?''), ogólnie zapomnieć o wszystkim na tą chwilę, gdy jestem tylko ja i moja praca, a wszystko inne zostaje w tyle.

     Dzisiaj tylko prosta bransoletka, którą zrobiłam wczoraj. Szczerze bardzo podoba mi się ten kolor, taki jakby granatowy, tylko bardziej...żywy. Zastanawiałam się, jaką by tu dodać zawieszkę, jednak żadna mi nie pasowała, więc zostało bez i w sumie dobrze tak wygląda, lżej.


4 komentarze:

  1. Fajna bransoletka. Bez zawieszki też wygląda super. Tak, ja też chciałabym wrzucać posty częściej. No ale nie zawsze starcza mi czasu na zrobienie wszystkiego co zaplanuję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za niebieskim... choć sama nie wiem czemu... bez zawieszki wygląda fajnie, ale można by dodać np kotwicę lub ster, albo jakieś wodne zwierzątko, wyszło by wtedy z morskim klimacie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie kotwicę chciałam dodać, ale potem zorientowałam się, że mam tylko złote :/

      Usuń
  3. Bardzo ładnie wygląda. :D
    Też tak mam, że wena nawet jest, ale jeśli mam nie być w szkole zombie to muszę odpuścić sobie tworzenie. :/

    OdpowiedzUsuń