niedziela, 24 stycznia 2016

Pastelowa kratka

     Zadręczam Was ostatnio bransoletkami, mam nadzieję to jak najszybciej zmienić, bo widzę, że statystyki na tym cierpią :') Jednak co począć, gdy nie ma się nic innego do pokazania?
W poniedziałek zbiera się rada pedagogiczna i ten semestr nareszcie się skończy. Tydzień będzie luźniejszy, choć w sumie to kto wie co nauczycielom przyjdzie jeszcze do głowy przed feriami.

     Bransoletka z rzemieni, które dawno, dawno temu kupiłam w Pasarcie. Myślałam wtedy, że znalazłam świetny sklep z dużym wyborem i niskimi cenami, jednak nie mogło być tak pięknie. Przestrzegam Was przed kupowaniem tam półfabrykatów, szczególnie tych złotych. Pewnego razu zrobiłam bransoletki, takie jak te poniżej, ze złotymi zakończeniami, krokodylkami. Po krótkim czasie użytkowania kolor złoty starł się na srebrny i tyle z tego miałam. Wiele karabińczyków jest też zepsuta, tak mniej więcej 4-5 na 10, ale to też oczywiście zależy, jak kto trafi. Do różnych rzemieni i sznurków nie mam zastrzeżeń. Ogólnie szkoda, bo zrobiłam tam dość spore zakupy, a teraz boję się czegokolwiek użyć, bo mogłabym tym sobie tylko zniszczyć pracę. Ciągle testuje, co jest dobre, a co nadaje się tylko do śmieci, ale to uciążliwy i długo trwający proces...
     Nie miałam tu w sumie pisać takiej niby-recenzji, ale w końcu nie wszystkiego trzeba się uczyć na własnych błędach. Więc może uratuje to kogoś od zmarnowania pieniędzy :) A jak z Wami? Kupowaliście tam kiedyś? Jakie wrażenia? Może macie jakieś swoje sprawdzone sklepy z dobrymi półfabrykatami?


Bransoletka w delikatnych, pastelowych kolorach, z małą gwiazdką.


Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne bransoletki. Jeszcze nie próbowałam takiej techniki. Nigdy nie zamawiałam na Pasarcie, robię zakupy głównie w Kreatywnym Straganie. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pastelową kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne ♥ naprawdę zazdroszczę talentu i cierpliwości do robienia takch cudeniek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne ♥ naprawdę zazdroszczę talentu i cierpliwości do robienia takch cudeniek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne połączenie kolorystyczne : ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy tam nie kupowałam, ale po przeczytaniu Twojej opinii nie zamierzam... Bardzo fajne bransoletki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się to połączenie pastelowych kolorów :)
    Osobiście nigdy niczego nie kupowałam w Pasarcie, więc dobrze, że ostrzegłaś mnie przed tym sklepem. Nie lubię takich sytuacji, kiedy znajduję jakiś, wydaje mi się, że fajny, sklep, a potem wychodzą z tego takie rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja polecam sklep Korallo, ceny dość niskie, jakość dobra. Zamawiam tam od 2 lat i nacięłam się tylko na jednym produkcie, mianowicie na karabińczykach w kolorze ciemnego złota, najtańszych z dostępnych gdzie połowa paczki była popsuta. Później zamawiałam już droższe i zawsze było wszystko ok.

    Świetne bransoletki :) Bardzo podoba mi się niebieska :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię pastelowe kolory a co do Pasartu to również nie jestem zadowolona, dostałam bardzo dużo uszkodzonych zapięć, które nadają się do wyrzucenia, a po sztyftach, które tam zamawiałam bolą mnie uszy choć nie mam uczulenia na sztuczną biżuterię więc jestem zaskoczona. Pozłacane elementy faktycznie bardzo szybko tracą swój kolor, spróbuj je pomalować lakierem bezbarwnym to je uchroni na jakiś czas od szybkiego ścierania koloru.
    Pozdrawiam :)
    sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń