sobota, 2 stycznia 2016

Podsumowanie + Zmiany

     Nie planowałam robić podsumowania, jednak stwierdziłam, że wypadałoby podsumować czas, który do tej pory spędziłam na blogowaniu. Nie mam szczególnie dużo do podsumowania, w końcu dopiero co założyłam bloga. 11 sierpnia ukazał się tu pierwszy post z moją pracą.
     Przez te kilka miesięcy uzbierałam ponad 1000 wyświetleń, z czego jestem zadowolona, co oczywiście nie znaczy, że nie chcę poprawić tego wyniku ;). Obserwuje mnie 12 osób (chodź blogger nie może się pogodzić, że jedna osoba mnie od obserwowała i na stronie głównej uparcie twierdzi, że jest ich 13) z czego bardzo się cieszę, jest to wielka motywacja. Oczywiście, jak każdy prowadzący bloga wie, komentarze motywują jeszcze bardziej, ponieważ wtedy wiem, że ktoś naprawdę czyta to, co piszę :)

     To było tak ogółem, nie będę tutaj podawać ile wyświetleń było kiedy itp. udając, że komuś chce się to czytać. Być może za rok, gdy spędzę już tutaj więcej czasu, wypadnie to jakoś lepiej, jak na razie jest dość nieskładnie. W sumie mało podsumowania w tym podsumowaniu.

     Dużo się nauczyłam odkąd zaczęłam tworzyć z modeliny, co miało swój początek na wakacjach 2014. Ukierunkowałam się (tak trochę) oraz rozwinęłam. Mam masę pomysłów, które mam nadzieję niedługo zrealizuję i Was nimi zaskoczę :)

     Zmiany. Jak pewnie już zauważyliście, zmieniłam nazwę bloga, pozostawiając jednak stary adres (co by nie było, nie jest jakiś najgorszy) moja nazwa, czy pseudonim, jak kto woli, też uległa zmianie. A to tylko taki początek, mam zamiar ogólnie przerobić bloga, jednak nie jest to takie proste. Wczoraj (a raczej dzisiaj) siedziałam nad tym do 5, aby po godzinach kombinowania z szablonem, tłem i ogólnie wszystkim,  zmienić tylko nazwę :') No może jeszcze troszkę tło (wymazanie z niego kilku rzeczy).

     A żeby nie było tak sucho i nudno, mam kilka cytatów, które mogą się Wam spodobać i zmotywować do dalszego działania. Jako że cytaty oryginalnie znalazłam w języku angielskim, oraz dlatego, że lubię ten język, napiszę je w oryginale (z tłumaczeniem). Miłego czytania :)

''If you really want to do something, you will find a way. If you don't, you'll find an excuse.''
Jeśli naprawdę chcesz coś zrobić, znajdziesz sposób. Jeśli nie, znajdziesz wymówkę.

''A dream doesn't become reality trough magic. It takes sweat, determination and hard work.''
Marzenie nie spełnia się dzięki magii. Do tego trzeba potu, determinacji i ciężkiej pracy.

''A person who never made a mistake never tried anything new''
Osoba, która nigdy nie popełniła błędu, nigdy nie spróbowała niczego nowego.

''Everything is hard before it is easy''
Wszystko jest trudne, zanim jest łatwe. 

Oraz pamiętajcie:

''A lot can happen in a year''
Wiele może się wydarzyć w rok.

I na koniec, raz jeszcze cofnijmy się do przeszłości; oto moja pierwsza praca jaką wykonałam z modeliny:


I chcę jeszcze raz życzyć Wam szczęśliwego nowego roku :)

   

7 komentarzy:

  1. Piękna praca. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry wynik jak na tak krótki okres czasu. :D
    Gdybyś coś tego to ja robię szablony, może nie są hardkorowe, ale lubię pomagać, więc jak coś to pisz. ;)
    Garść cytatów fajna. Muszę sobie chyba dziabnąć parę i przywiesić nad moim miejscem pracy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie próbuję to wszystko rozgryźć i się uczę, jestem osobą, która lubi sama do wszystkiego dojść i mieć ''po swojemu'' jednak nie wiem co z tego wyjdzie, więc nie wykluczone, że skorzystam z propozycji :)

      Usuń
  3. Gratuluję tylu wyświetleń, ja mam bloga od stycznia i dopiero nieco ponad 800 wyświetleń. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję statystycznych wyników i życzę dalszych blogowych sukcesów! Nowa nazwa bloga jest świetna, teraz tylko czekam na kolejne zmiany ;)
    Te podane przez Ciebie cytaty są genialne, zwłaszcza ten pierwszy i przedostatni bardzo mi się spodobały :D
    Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Szczerze miałam trochę obaw co do tego, jak się to wszystko przyjmie, miło słyszeć, że taka nazwa się spodobała :)

      Usuń
  5. Zmiany są fajne, nie trzeba się ich bać! Ja zmieniłam swojego bloga całkowicie, zrezygnowałam z 80% dotychczasowej tematyki, poleciała również nazwa, adres i wygląd, ale jestem z tego bardzo zadowolona. Tobie również tego życzę!


    W wolnej chwili zapraszam serdecznie na rozdanie, w którym do wygrania są m.in. bony na zakupy w sklepie z półfabrykatami oraz biżuteria! http://beadare.blogspot.com/2016/01/341-urodzinowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń